dijous, 8 d’agost del 2013

Breaking news... el blog... ja estic de vacances... òptic trobat...

Ha sortit el sol, sóc a Bigorre, l'Aspin i el Tourmalet ja són a tocar (sense pes a la bici) i he trobat un òptic que m'ha arreglat les ulleres per 25 euros, una ganga!!! Així ja em sento de vacances i he decidit quedar-me dos dies més aquí per fer els ports. Així, una pausa en espai, però no en ciclisme. Avui, 65 quilòmetres amunt i avall, amb el verd del camp i una curta empenta amb les bosses, però arribo amb ganes de provar les meves cames sense pes, i demà aniré a l'Aspin. El poble és bonic, al peu de la muntanya, però com tots, decadent. Però m'agrada, i durant un parell de dies enviaré fotos típiques de vacances, a més, espero, de les dels ports amb la samarreta d'Unitat! Unes fotos d'avui des del Facebook i de la meva passejada pel poble. Gràcies a la Sílvia per trobar una montura per a les meves ulleres, a partir de demà a la tarda tornaré a veure la llum del dia de nou.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada